• 05<<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • >>07
20140205_Akira's_bike
Even if you behave good,
disaster comes anyway sometimes.

February 5th was something like that.

I had work from morning this day.
My cell-phone received a lot of messages on 6 o'clock PM after my work.

All of them were came from members from hostel Monkey's Inn.
I phoned to one of them, and he said
"The owner punched Taro, and he kicked out Taro from Monkey's!"

And the line message that I got from Taro was farewell message.

Since I was working, and didn't see nothing.
But according to the other members, Taro was 100%, completely innocent.
So the owner just hit Taro because he didn't like Taro.

EVEN IF it is Taro's fault, do you think owner of hostel has the right to hit a customer?
I don't think so.

We had nice relationship with the owner until this day,
but I cannot trust him anymore from this day.

Perhaps, we, travelers need to be more carefull to
stay at this kinds of accommodation like hostel, Guest house, or rider's house,
especially the business run by privately.

By the way, I will write about my dicision on next update lol

----------------------------------------------------------------------------------------------例え行いがどんなに良くても、
悪い事が起きる時は起きる。

2月5日はそんな日でした。

その日は僕は朝から仕事でした。
仕事が終わり18時頃に携帯電話を見ると着信とlineが沢山来ていました。

どれも宿のメンバから。
ウチ一人に電話してみたところ、
「Taroがオーナーに殴られ、おさるを追い出された!」とのこと。

Taroからのlineも「いままでお世話になりました」的な内容でした。

他のメンバから内容を聞いたところ、Taroはぜんぜん悪くはありませんでした。

完全にオーナーの個人的な暴力です。

仮に、ですが、
100%Taroが悪くても、客を殴るという行為は100%間違っていますよね?

それまではオーナーとも皆仲良くやってきましたが、
「あっ、この人は信用できないな」
とこの日から思いました。

ゲストハウス、hostleや、ライダーハウス等、特に個人が経営しているところはこういうところもあるので、
気をつけたほうがいいですね。

ところで・・・
すんません、あとがきで申し訳ありませんが、
決断の件は次の投稿で書かせてもらいます(笑)
スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
この記事へのトラックバック
